استاندار یزد در دیدار با نخبگان:

از نخبگان خواست تا در اجرای برنامه های خود ضمن تحمل سختیها ، مأیوس نشوند


یزدفردا"استاندار یزد بر ضرورت راه اندازی اتاق فکر در ادارات با حضور صاحبان تجربه و نخبگان مرتبط با هر حوزه تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا فلاح زاده " شب گذشته در نشست صمیمانه نخبگان با استاندار و مدیران اجرائی استان گفت: اولویت اول زندگی انسان به عنوان خلیفه الله؛ تربیت، تواضع ، اخلاق ، ایمان به خداوند متعال و عمل صالح است.
وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله)،افزود: یکی از اعمال صالح در مرحله اول تفکر و در مرحله بعدی تولید علم است.
استاندار یزد همچنین اهمیت تنظیم برنامه و عمل به برنامه را در دست یابی به خروجی یادآور شد.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی را حضرت امام (ره) به عنوان یک انسان نخبه به وجود آوردند.
وی از شهیدان بهشتی، مطهری، صدوقی (رحمهم الله) و... به عنوان نخبگانی تاثیرگذار یاد و اضافه کرد: کسانی که دفاع مقدس را مدیریت کردند، کسانی که 50 واحد صنعتی استان را به 3070 واحد رساندند و کسانی که رشد تولید و صادرات این استان را به ارمغان آوردند، همگی نخبه اند.
استاندار یزد با اشاره به وجود علما، شاعران و معماران برجسته و طراز اول در استان یزد ، تصریح کرد: استان یزد همواره جایگاه نخبه پروری بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: بستر فعالیت نخبگان برای پژوهش و ایده پردازی در استان یزد فراهم می باشد.
فلاح زاده بر استفاده از طرحهای پژوهشی نخبگان و جذب نخبگان تاکید کرد.
مدیریت ارشد استان یزد همچنین از نخبگان خواست تا در اجرای برنامه های خود ضمن تحمل سختیها ، مأیوس نشوند و تا دست یابی به نتیجه مطلوب از تلاش باز نایستند.
پس از این مراسم نخبگان بر سر میزهای تعامل و گفتگو حضور یافته و رو در رو دغدغه ها، مسائل و پیشنهادات خود را با مدیران استان در میان گذاشتند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا